Кошик
201 відгук
+380 (63) 211-20-62
AquaMarik
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаЦей спосіб оплати актуальний лише при виборі способу доставки Нова Пошта та при сумі замовлення не менше 150 грн. Якщо сума вашого замовлення менше 150 грн., тоді вам необхідно сплатити ваше замовлення ПромОплатою або збільшити суму кошика до 150 грн.
  • Магазини RozetkaНадсилання замовлень до Точки видачі Rozetka проводиться щодня з 9.00 до 20.00 год. і лише при 100% передоплаті вартості замовлення, або для замовлень оплачених ПромОплатою.
  • УкрпоштаНадсилання замовлень службою Укрпошта відбувається щодня з 9.00 до 17.00 год. і лише за 100% передоплати вартості замовлення.
  • СамовивізСамовивіз наразі можливий лише у м. Одеса за попередньою домовленістю за адресою пр-т. Небесної Сотні, 3/3 або за адресою вул. Комарова Космонавта 12/20. Попередньо, зателефонувавши, обговорюєте з менеджером день та час вашого візиту для видачі вам вашого замовлення.
  • Meest ПОШТАНадсилання замовлень службою Meest ПОШТА відбувається щодня з 9.00 до 17.00 год. і лише при 100% передоплаті вартості замовлення.
  • DeliveryНадсилання замовлень службою Делівері проводиться щодня з 9.00 до 17.00 год. і лише за 100% передоплати вартості замовлення.
  • Доставка кур'єром службою InDriverВідправка замовлень цим способом доставки здійснюється в будь-який регіон Одеської області за домовленістю і тільки по передоплаті нам за товар. Доставку ви оплачуєте при отриманні. Вартість доставки залежатиме від габаритів замовлення і кінцевого пункту призначення. Вартість оцінюється та обговорюється за фактом замовлення.

Способи оплати

  • Пром-оплатаДаний спосіб оплати актуальний при виборі будь-якого способу доставки та за будь-якої суми замовлення.
  • ПісляплатаДаний спосіб оплати є актуальним лише при виборі способів доставки Нова Пошта та Укрпошта, але тільки при сумі замовлення не менше 150 грн. Якщо сума вашого замовлення менше 150 грн., тоді вам необхідно сплатити ваше замовлення ПромОплатою або збільшити суму кошика до 150 грн.
  • Оплата на картку МonobankПри виборі цього способу оплати, вам буде відправлено номер картки Монобанку до Viber, Telegram, WhatsApp або смс для оплати вашого замовлення. Після оплати обов'язково сповістіть нас про оплату листом у відповідь або зателефонувавши нам на будь-який номер телефону з магазину.
  • Оплата на картку ПриватБанкПри виборі цього способу оплати, вам буде відправлено номер картки ПриватБанку у Viber, Telegram, WhatsApp або смс для оплати вашого замовлення. Після оплати обов'язково сповістіть нас про оплату листом у відповідь або зателефонувавши нам на будь-який номер телефону з магазину.
  • Оплата Готівкою при СамовивозіДаний спосіб оплати ви можете вибрати тільки якщо плануєте забирати своє замовлення від нас Самовивіз.

Гарантія:

На всі товари, надані в інтернет-магазині, надається гарантія, термін якої залежать від сервісної політики виробника. Фактом підтвердження гарантійних зобов'язань є товарна накладна зі статусом "Угода завершена". Гарантія на роботу електрообладнання ТМ Atman, ViaAqua і SunSun від виробника складає в межах 3-5 років. В Україні, на жаль, ще немає авторизованих сервісних центрів цих торгових марок, тому обладнання на гарантійному обслуговуванні поки не складається. Гарантія на обладнання цих торгових марок, на сьогоднішній день, поширюється тільки на те, що нове обладнання. Це ви самі побачите при отриманні з запаяним з заводу упаковок і станом обладнання. Повернення та обмін товару, здійснюється відповідно до закону "Про захист прав споживачів". Ви можете повернути протягом двох тижнів куплене обладнання, за умови, що обладнання не встановлено, не експлуатувалося і збережена заводська пакування та її елементи.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner